Followers

Friday, April 13, 2012

Lambang dan jodoh anda!

Assalamualaikum

Kali ni aku nak pamerkan sesuatu untuk share kat sini.
Pada yang kurang berminat dengan ramalan macam ni tak payah lah baca. Tapi kalau nak baca jugak tak payah pakai minat pun tak apa....:) Aku dapat ni dari Majalah Midi jugak rasanya. Siapa penulisnya tentulah aku dah tak ingat dah...

Lambang macam gini  selalunya boleh didapati kat kalendar yang kami panggil 'Kalendar Kuda'. Ia kalendar lunar masyarakat cina.
Jom layan... siapa pasangan anda? Sejauh mana keserasian anda dan pasangan anda?...

Tahun  yang tersurat kat sini diambil dan dikira sebagai tahun lahir anda. Tahun lahir itulah lambang siapakah anda!
Lembu, harimau, arnab dan naga yang berbaris arah ke kanan mewakili si dara. Manakala lembu, harimau dan arnab yang berbaris arah ke bawah mewakili si teruna. Petak KUNING lah hasil  yang ditemukan antara tahun lembu (dara) yang berwarna oren dan tahun lembu (teruna) yang mewakili warna hijau Begitulah seterusnya................

No comments:

Post a Comment