Followers

Saturday, February 8, 2014

baby booties terbengkalai...

Sengaja aku upload gambar2 baby booties yang pernah aku kait selama ini. Sebagai kenang2an semata bahawa aku pernah menerjunkan diri di bidang ini pada suatu ketika. Lain kali mungkin hobi aku akan berpindah ke lain pula... huhu..
saiz no 1=7cm,  saiz no2 =11cm,  saiz no3=9cm, saiz no4=8cm.

Rasa2 macam yang warna pink no. 4 di depan sekali tulah bentuk yang aku akan suka. hu hu.. Tapi buat masa ni aku belum juga siapkannya lagi. Pada yang ingin mencuba, bolehlah sila rujuk pada panduan rajahnya kat bawah ni.
 Sumber: FB* Crochet Albums.

3 comments:

  1. Rietta pown dah lamer tinggalkan dunia crochet nie...teringin nak belajar yg pkai dua needle tu...

    ReplyDelete
  2. Pss...lupa pula...salam perkenalan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal kembali dan terima kasih Rietta. sama la makngah pun terfikir juga nak belajar mengait guna 2 jarum, tapi sampai hari ni pun belum caba2 lagi....

      Delete