Saturday, November 30, 2013

Mengait melalui buku

Hari tu nasib aku baik. Terlebih lebih baik. Elok punya godek. Aku tejumpa dengan apa yang sedang aku cari selama ini. Masih lagi ada yang sudi rupanya berkongsi ilmu melalui ruang maya ini. Terima kasih tak terhingga yang dapat aku luahkan di sini.
Inilah hasil yang aku maksudkan. Untuk cucu perempuan aku yang nombor dua. Pada aku comel sangatlah rupanya. Hu hu hu.
 http://www.duitang.com/people/mblog/56006351/detail/?next=63487696

Harap tidaklah menjadi satu kesalahan aku share ilmu yang bermenfaat tu kat sini. Pada aku lagi mudah mengait ikut rajah seperti di atas. Nak terang apa simbolnya kat sini aku pun tak pandai. Tapi pada yang sudah biasa mengait, tentu dapat memahaminya. Bilangan kaitannya tepat  sebab aku boleh mengiranya balik berapa kalipun sampai lebam!

No comments:

Post a Comment