Followers

Thursday, February 28, 2013

Kamal kadai (4)

Assalamualaikum
Sulaman indian embroidery aku bagi kali yang ke4. Dah puas aku menyulam. Orang lain dah berjumpa dengan keseronokan baru seperti bertwitt dan berinstagram. Aku masih lagi tekun dengan kerja2 menenun dan menyulam! Haih apasal lah aku pi beli kain banyak2 pada hari tu...
Niat aku bukan nak tayang baju. Jubah sebenar aku bukan colour macam ni pun! Kuningnya tak sama macam dalam gambar ni. Niat aku ialah nak tunjukkan hasil sulaman kamal kadai yang sedang aku popularkan kat blog aku ni saja. hu hu hu. Adakah sesiapa yang berminat?
Malas dah aku nak pebetui.... Dah sudah berseterika, tapi masih lagi berkedut. Lantak lah!

2 comments:

  1. teruskan usaha, sangat rajin n cantik sekali, saya sangat kagum

    ReplyDelete