Followers

Monday, December 30, 2013

Booties oh booties

 
 Terpikat sungguh aku nengok ke baby booties ni. Warnanya cantik, aku pun cuba buat la. Dah separuh jalan baru aku sedar yang aku dah pernah buat yang ni. Tapi kejadiannya agak terpesong dari rupanya yang sebenar.


Tersilap pilih gambar yang sebenarnya kut. Hemm.. dipakaikan  ajer lah ke cucu aku ni. :)

2 comments:

  1. saya tak pernah buat benda ni seumur hidup saya,nampak susah sangat tp bila tgk org buat,mcm sennag ja..

    salam kenal dari saya mak ngah

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih berkunjung ke blog makngah. makngah pun nilah mula berminat nak mengait kasut bayi,
      salam kenal dari makngah juga, terima kasih.

      Delete