Followers

Saturday, December 21, 2013

Mengait skaf benang bulu

Suka tengok macam2 design mengait benang bulu kambing. Datang pula mood nak mencuba2. Kebanyakan topi saiznya sesuai untuk baby. Aku nampak design ni boleh diubah saiznya untuk cucu aku yang berusia 3 tahun.



 http://modeles-bebe-crochet.overblog.com/bonnets-pour-bebe-et-ses-grilles-gratuites


Mulakan dari bahagian belakang skaf dahulu. Aku tambah satu bulatan lagi untuk besarkan siket saiznya.
Panduan seterusnya ada kat sini.

Yang ini pun aku ulang tambah satu bulatan lagi .
 
Yang ini pulak langsung tak sudi nak menjadi model. Tangkap gambar pun curi-curi saja.

 http://modeles-bebe-crochet.overblog.com/chapeau-fleuri-pour-fille-et-ses-grilles-gratuites
Gambar last ni tak ada kaitan dengan cerita di atas. Aku suka2 letak sahaja...

No comments:

Post a Comment