Sunday, November 18, 2012

Video ~ jahit manik 3D (2)

Alhamdulillah dan Assalamualaikum untuk semua..
Hari ini datang pulak mood aku nak berentri kat blog aku nih... Aku tak lupa yang aku ada blog. Aku pun ada banyak idea nak bercerita. Tapi ada masa aku rasa nak kena tapis juga apa yang aku nak share kat sini. Bukannya apa... Aku ni kuat juga melalut.. hu hu bu.
Rasa kureng juga dah lani nak merapu rapu kat sini macam aku berblog pada peringkat awal dulu...

Sekarang ni aku ada lebih masa nak tumpukan pada hobi aku. Ni lah nak update aku punya jahitan manik yang terkini. Apa orang kata? Manik 3D? Apa2lah. Aku bukannya reti sangat. Tak biasa pun masuk kelas/bengkel menjahit manik. Tapi masih ada hati nak mencuba2 buat benda2 yang agak rumit tu.


Mula2 tengok dan belajar dari video ni memang aku rasa agak keliru. Nampak macam mudah.Tapi akhirnya pening jua... Susah nak buat!. Tapi bila dah rilex, ambik masa lebih siket dan cuba buat dalam keadaan yang tenang, insyaAllah, pelan2 akhirnya aku dapat juga belajar step ini. Inilah nak aku kongsikan kat sini. Pada sesiapa yng berminat, bolehlah cuba buat..   :)

Tak adalah cantik manapun jahitan manik aku ni.. He he. Tumpang lalu buat promosi kat sini jer...

2 comments:

  1. Amat menarik jahitan anda... Jika anda berminat untuk menambah pendapatan dengan mengambil upah menjahit baju kurung dan baju melayu atau ingin menjahit pakaian sendiri, anda bolehlah belajar menjahit dengan panduan ini yang lengkap dengan illustrasi, teks penerangan dan gambar sebenar yang menjadikan pembelajaran anda MUDAH, MENARIK dan PRAKTIKAL...

    Sila KLik Sini

    ReplyDelete