Monday, February 13, 2012

Oya lace ~ destroyed...!

Salam
Percubaan pertama aku nak letak sulam tatting kat lengan baju kurung..!
Try in error..  Rasanya hasil ni kelihatan sangat menonjol. Saiznya agak kurang sesuai..

Letaklah gambarnya kat sini sebagai kenang-kenagan.... Lani aku dah makin laju nak jahit sulam ini.  Jadi graf keterujaan aku dah kian menurun. Tak adalah se excited waktu aku mula2 belajar nak mengenal seni sulaman ini.

Aku kena kecilkan saiz  bunga ini semula. Ini belum dihias dengan daun hijau dan manik lagi.... Kalaulah  kecik halus baru ada seninya kot...Biar sepadan....

Sambil menyulam sekarang ni aku suka pasang video Ustaz Azhar Idrus. Rasa macam nak dengar semuanya sekali. Subscribe and play all. Takyah nak klik satu persatu kat youtube. Internet laju cek oii... He he. Layann....
 

No comments:

Post a Comment