Saturday, February 25, 2012

Oya, manik dan baju kurung

Salam
Aku letak lagi gambar2 sulaman oya yang baru disiapkan... Sampai bilalah agaknya aku nak berhenti upload gambar2 ni ek..?   huhu    

Baju kurung dan manik dah macam sinonim dah kat Malaysia nie. Jadi aku kombinasikannya dengan manik lagi. Boring tak tengok benda alah ni... hehe...


Boring pun tak apalah... hehe... Aku kira aku punya bangga sahajalah. Tiap2 hasilan aku yang masih berwarna pink ni pun aku berbangga juga.... Bukan senang nak ngabiskan sebuku besar benang yang dah aku belikan tu. Nasiblah kebanyakan baju aku pun berasaskan warna pink juga.

Aku duk teringat2 pernah aku terjumpa satu ketika dulu kedai yang menjual benang yang berbagai warna tapi saiz buku benangnya lebih kecil. Tapi di mana ya? Akhirnya suatu hari aku terbaca blog  ini , http://tatsaway.blogspot.com/2011/03/wedding-pt-2.html Oh..! Akhirnya baru aku teringat satu ketika dulu tak tau entah dah beberapa tahun lepas aku pernah ikut rombongan ke Singapura dan di sinilah (antara banyak kedai kat Arab Street) agaknya kedai benang yang masih kabur2 dalam ingatan aku tu...        

No comments:

Post a Comment