Followers

Wednesday, February 8, 2012

Oya lace - my own style...hijaba lagi..!

Salam.
Ini gambar model dan selendang sebenar dari Turki.
Tapi kalau akulah yang menggayakan selendang cenggini, hidung aku tetap tenggelam! Tak adanya nak mancung lawa serupa dia ni... huhu

Aku masih lagi berminat nak cuba menjahit sulam. Ini barisan yang pertama sulam renda kat kain tudung aku..

Pusing round kedua. Bunga sulam ni kecik ajer. Rasa nak menyampah pun ada....

Roung ke empat. Yang ke tiga lupa nak letak kat sini.Hiaskan dengan benang warna putih pulak..

Penyudahnya aku masih gunakan manik sebagai penyeri... huhu...

Inilah hasilnya yang paling akhir. Asasnya sulam tatting. Aku dah porak perandakannya ikut citarasa  aku sendiri...
.
OK lagi kut cara aku display kain tudung aku kat atas nun......! hehe 

2 comments:

  1. hahahahaha..lawakla mak ngah ni

    ReplyDelete
  2. MNgah pun tiap kali tengok kat yang bertudung litup merah tu,rasa tak tahan, nak gelak juga...huhu

    ReplyDelete