Followers

Wednesday, January 9, 2013

Kamal kadai (1)

Salam
Buat masa sekarang aku sedang berminat membuat sulaman kamal kadai. Ini adalah Indian embroidery . Sebelum2 ini minat aku  ialah pada igne oyalarim.

Ini  cubaan pertama letak kat lengan baju kurung.

Bunga sulam kat bantal ni dah lama aku buat. Ada benang sulamnya yang dah terburai pun. Cuma nak note kat sini pada akulah daripada nak buat sulaman biasa macam yang kat atas ni dengan nak dibandingkan sulaman kamal kadai tu, bagi aku lagi mudah nak buat kamal kadai. Mungkin sebab benda ni masih baru lagi pada aku  kut. Hu hu.

No comments:

Post a Comment