Followers

Thursday, September 15, 2011

Hari Malaysia ~ 2011

Hari Malaysia disambut pada 16 September setiap tahun iaitu untuk memperingati pembentukan persekutuan Malaysia ~ ditarikh yang sama pada tahun 1963.

Mulai tahun 2010, Hari Malaysia adalah merupakan cuti am di semua negeri di Malaysia.:)




Hari ini 15hb September. Aku dapat gambar sambutan ini lebih awal. Hehe. Laju ja nak letak dalam blog aku. Tak tau la kut2 bila aku dah pencen nanti pesen lain pula depa sambut Hari Malaysia ni..

Dah tua2 ni rasa tak tahan hati pula bila tengok anak2 sekolah buat persembahan. Nak2 pula kawad budak2 ni diiringi dengan lagu patriotik "Malaysia Berjaya".
(Sebenarnya depa karang nyanyi habis semua lagu patriotik..)
Anak2 ni masih muda. Cikgu suruh buat persembahan, depa pakat2 buat la, time dengar ceramah, aku tengok depa pakat2 dok berkirap hangat,bersembang tak ambik endah pun pada tukang canang kat depan nun!


Colourfull kawad...

Eish.... nampak cam tingai setengah ja nih.... Ramai yang pakat tak mai kolah kut... hehe...

No comments:

Post a Comment