Followers

Friday, September 23, 2011

Siapakah dia?

by google
Assalamualaikum semua...

Agak lama juga aku tak buat entry...hehe.... tapi ada ke sapa2 nak kisah kan...?

Sebenarnya aku tak tahu macamana nak mulakan bicara pada kali ini.
Pada entri kali ini, aku dah letak gambar orang yang aku tak kenal kat sini.

Siapakah dia ini? Diakah tuan punya blog Dapur Tanpa Sempadan?
Tak dapat tidak aku tak dapat nak menipu diri... aku sendiri antara berjuta peminatnya teruja nak kenal siapa dia Che mat Gebu...

Jika ada anak2, adik kakak dan puan-puan sekelian yang pernah mencari resepi masakan kat internet tentu pernah terjumpa dengan blog Dapur Tanpa Sempadan. Carilah resepi apa saja. Semuanya ada, tak perlu cari kat majalah lagi....Aku sendiri lepas ni nak cuba resepi Nyonya Mooncake sebab resepi yang pernah aku cuba sebelum ni kureng menjadi..

3 comments:

  1. timah..
    biar betul..
    ni ganbar mat gebu tu..
    aku tak pernah tengok muka dia sebelum ni..
    dapat tengok tangannya je.. segebu namanya.. hehe..

    ReplyDelete
  2. uiks...
    jgn komen lebihlebih...huhu

    ReplyDelete
  3. oo..ini la mat gebu tu..pandai btol dia masak..

    ReplyDelete