Thursday, December 8, 2011

Igne oyasi.... OH!....Its work!!

Ini gambar hasil sulaman jarum aku yang pertama. Ohh... alangkah terujanya....




Its very hard to find the way. InsyaAllah... I feel like someone pray for me......:)




Yang ni dipanggil kok atau piramid. This is my first lesson. Aku belum dapat lagi nak cari benang polyster size 25 kut. Jadi aku cuba dulu dengan menggunakan benang bulu kambing. Nak buat sulaman yang sebenarnya pun belum ada idea lagi. Cuba2 saja dulu untuk melancarkan jari... 




Pada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan lebih lagi gambar2 sulaman yang sangat banyaknya tu bolehlah like page kat facebook igne oyalarim EMINE. Aku letak gambar2 ikut citarasa aku sahaja....


Last but not least I took here my oya model. My grandaughter with her headband.. Hehe.


No comments:

Post a Comment