Wednesday, August 31, 2011

Taburan manik syawal

Assalamualaikum semua.
Sejarah.
Ada history nak story. He he.
Aku ni selamanya tak penah terpikir pun nak menjahit manik. Aku salu duk pikir kalaulah aku jahit manik pada hari ini, agaknya tahun bila lah pulak ia boleh siap?.. Nampak rumit dan tentu akan ambik banyak masa aku....
Tapi rupanya enjoy gak jahit manik ni..

Motif percikan bunga api... hehe


Bahagian lengan dan bawah baju.


Kawan aku komen bukan senang nak buat 'ghedi-ghedi' macam ni. Haha. Aku rasa nak gelak guling2 pasai seingat2 aku, aku tak ingat samaada aku pernah atau tak pernah dengar perkataan 'ghedi' ni.



Bahagian bawah dan lengan baju.







Bahagian bawah hadapan baju


Motif bunga sulam.


Kawan2 aku komen, berbirat-biratlah cucu aku bila dukung cucu, baju toknya ada manik2 koran... Hehe...




Manik walfare. Tak berkilat-kilat. Puas nak menghabiskannya. Hehe..

2 comments:

  1. cantik2.. jeles aku..
    sebab aku tak pandai nak jahit manik macam awak.. huhu..

    ReplyDelete
  2. sy pn xpndai jga asalnya.... tah dh berapa puluh ratus kali cuba baru nak jd mcm ni pn... huhu

    ReplyDelete