Followers

Thursday, July 7, 2011

Azam baru hehe..

Apa hal tiba2 ada azam?
Tak ada angin tak ada ribut bukan sambut tahun baru pun!!

Aku nak pindah. Pindah mana? Pindah dari dapur masak ke ruang menjahit.
Haha...
Aktiviti masak--upload--makan--masak--upload--makan--masak--upload--makan-->>>>>> buat perut aku makin bertambah bengkak. Lemak kian berkembang mekar!

Mudah2an dengan melengah2kan masa dengan aktiviti baru ini aku boleh lupakan makan untuk sementara waktu.
He he he.

2 comments:

  1. aku pun nak tiru awaklah timah.. hehe..
    perut aku dah sama naik dengan perut menantu aku yang mengandung 8 bulan tu.. huhu..

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    mana boleh Eda, kalo awk tak updated blog awk tu, sy p blog awk, sy nak baca apa pulak?

    ReplyDelete